lunes, 24 de febrero de 2014

Recepta sopa ràpida:
La meva conserva "Preparat per brou vegetal" és la única que no puc fer tastar directament del pot, ja que serveix per cuinar. Crec que ajuda moltíssim a l'hora de fer brou vegetals i sopes.
Per preparar una sopeta ràpida utilitzeu dues cullaradetes del meu producte en dos llitres d'aigua, afegiu una patata tallada a daus i una mica d'oli d'oliva i deixeu bullir tot 10/15 min. Tritureu amb el minipimer i afegiu arròs o pasteta per sopes. Deixeu coure el temps necessari i ja està llesta per menjar-la. 
Jo utilitzo el preparat també per sostituir els sofregits, ja que els ingredients són els mateixos: cebes, pastanagues, api, tomaquets, alfàbrega i julivert; poso un riag d'oli i afegeixo una cullaradeta del producte i ja tinc el meu sofregit; quin estalvi de feina!! També es pot afegir a mandonguilles per donar-li un sabor més aromàtic. Només hareu de vigilar al salar, perquè els ingrediets del preparat són crus i triturats i conservats amb sal (17%): conserven totes les seves vitamines. Us aconsello al final de les receptes provar-les i afegir sal només si necessari.

No hay comentarios:

Publicar un comentario